CTO 2021 Zorgbakkerij Almere

In maart en april 2021 is met de deelnemers van dagbesteding Zorgbakkerij Almere een individueel gesprek gevoerd om cliënttevredenheid te inventariseren.

De deelnemers werken dagelijks met een smiley-kaart waarmee tijdens het evaluatiemoment aan het einde van de dag een kleur en cijfer aan de dag wordt geven. Deze smiley-kaart is gebruikt bij de inventarisatie. Aanvullend is gewerkt met 7 themaplaten met picto’s waarmee de mening over de volgende items is gegeven:
Hoe gaat het samenwerken met anderen in de bakkerij?
Kun je in de bakkerij voldoende leren?
Hoe gaat het met kiezen en meebeslissen?
Wat vind je van de begeleiding die je krijgt?
Wat vind je van het eten en drinken wat je krijgt aangeboden tijdens de lunch?
Hoe gaan de begeleiders met je om als je pijn of verdriet hebt?
Wat vind je van het vervoer?

Aan het onderzoek namen 19 deelnemers deel.
4 deelnemers waren in de periode van het onderzoek niet aanwezig.

We zijn trots op de mooie uitkomst en de tips die we van de deelnemers hebben gekregen. Vaak zit ‘m dat in heel kleine dingen, die enorm belangrijk kunnen zijn. Zo hebben we nu bijvoorbeeld verschillende soorten theezakjes om uit te kiezen.